Har skickat iväg tjejerna till skolan. Idag får de promenera för jag börjar kl 9. Elias sover ju hos mamma o pappa och nu har jag en timma att bara göra mig själv i ordning. Tänk vilken lyx man tycker att det är nu. Annars är det jag och tre barn som ska fixas på samma tid innan det är dags för lämningar på tre olika ställen innan jag kan åka till jobbet. Ibland är det stress.  Men idag njuter jag. Dessutom ska jag på bartömning och Soul injection ikväll, om jag nu orkar. I natt har jag sovit som en kratta. Kan det vara för att det saknades någon i sängen?

Jocke väckte mig någon gång vid 2-3 tiden av att han hade drömt en fruktansvärd mardröm och precis som jag tycker han att man måste dela med dem för att kunna släppa och sova vidare. Och den här var grym. Så vi låg och tittade på tv/texttv länge. Sedan vaknade jag vid 5-tiden av att tvättmaskinen startade och sedan kl 6 av att Jockes klocka ringde. Så vi får väl se hur pigg jag är ikväll. 😉