Veckan har gått grymt fort!

La mig tidigt igår kväll men det var ändå inget vidare när Elias vaknade en bra stund innan kl 6! Man kan ju gärna inte neka barnen att gå upp och kissa när de vill. Men jag försökte verkligen att få honom att somna om ialla fall en timma. Men det var rätt lönlöst. Så nu sitter vi här i mörkret, han vid tvn och jag vid datorn.

Kaffet smakar väldigt gott när man kan sitta ner och dricka det i lugn och ro. De andra dagarna smuttar jag på kaffekoppen stående, gående eller när jag gör mig i ordning. Ganska stressigt på morgonen att göra i ordning 4 pers och sedan åka och lämna på 3 olika ställen innan det är dags att jobba. Men nu är det heög och jag ska njuta av det. 🙂

Idag skulle jag vilja in till UA och Boogie Kidz som har rea och jag har dessutom 25% på ett helt köp där. Hade varit toppen att se efter nya Nova Star jeans.

Får se vad dagen har att erbjuda. Vad ska ni göra idag?