Jag är så på gång nu med en massa roliga projekt! Allt för att slippa sätta mig med grymt tråkig studieltteratur.😦 Nu kan jag inte skjuta det framför mig mer utan har suttit hela dagen och försökt läsa en engelsk text. Det är så jobbigt! Jag är ju annars rätt bra på engelska om jag fr säga det själv.😉 Men här tappar man fokus väldigt ofta. Inte blir det bättre av att jag bara kan öppna en sida i taget, sedan stänga sidan, ladda ner en till och så måste jag zooma in texten. Något vansinnigt störande och otrolgt tidskrävande! Vet att de flesta i klassen har haft problem med detta. Tänk att vi ska behöva lägga så mycket tid och energi bara för att det måste finnasmed texter på engelska. Varför innte välja något som är lite intressant och kanske liiite mer lättläst så man faktiskt får lära sig något?

 

Nä tacka vet jag roligare projekt. Så som inredning😉 Soffan är på plats nu och det är så mysigt med kökssoffa. Du är välkommen på en kopp te och lite trevligt prat när som!

Hade sån himla otur igår. Hittade de perfekta stolarna på blocket. Vart så himla glad för de fanns i Ljungskile, annonsen kom ut samma dag, bra pris! Allt var perfekt tills jag får tag i killen som säger att de såldes efter 30 min!

Skickade ut Jocke till Chilli där jag sett ett par andra som kan duga, men då var det leverans på dem v 42. Vem kan vänta så länge? Not me. Nu fortsätter jakten….