Ibland funderar jag på om jag är galen… När barnen börjar bli stora och man börjar få lite friare liv och chans till egen tid så går jag med på att skaffa hund!

Flickorna skulle göra ALLT så klart och jag skulle inte göra något alls bara jag gick med på det hela.

Vem tror ni han följer överallt?

Vart i huset jag än går möts jag av den här synen.

20120824-220739.jpg

Om jag så smyger iväg märker han det med en gång. Och det är bara jag. Han är verkligen mattes hund, eller som jag brukar säga: ”han är min bäbis.”

Jag är lika glad i honom.🙂

Idag blev jag väldigt glad när jag mötte grannfrun. Hon tyckte att han var så duktig och smart. ”han måste vara väldigt lättlärd och väluppfostrad!”

Sådant värmer. Speciellt eftersom vi är helt nya på detta och inte har något att jämföra med. Men vi säger ofta att vi hade sån tur att det var elton vi fick! Han är lugn, snäll och underbar. Ibland är han rätt jobbig med, men det är ok för att han är så gullig.

20120824-221413.jpg