Hej. Du får ett svar i ett inlägg.🙂

Kul att du gillar min blogg!🙂 Har du hittat den av en slump? Har vi gemensamma bekanta?

Grattis till antagningen på hv! Förstår att det känns pirrigt och nervöst samtidigt som det kommer att bli jätteskoj!

Jag var otroligt nervös länge in på terminen ska du veta. Jag kom in en vecka innan det började och jag var så stressad och pirrig!!jag är fortfarande nervös varje gång vi startar en ny kurs, när vi har examinerande seminarium, bär tentor ska lämnas in, när man ska få betyg. I stort sett hela tiden!😉 Tror att man som äldre student har alldeles för höga krav och förväntningar på dig själv.

Det är jättebra att vara äldre och börja skolan, du har massa kunskaper som du kommer att ha glädje av. Och många gånger kan det också vara svårt, tex vid grupparbeten. De flesta är ju trots allt väldigt unga. Ibland känner jag mig gammal!😉 Men jag hade tur att träffa jättegoa kompisar redan första dagen, i min ålder, vilket underlättar många gånger.

Du får berätta hur det går! Och säg hej om du ser mig på skolan! Du kan säker köpa böcker av mig.🙂 det är nackdelen för oss som är först på den nya utbildningen; vi kan inte köpa litteraturen begagnad.

Lycka till med skolan!!

Jo, vid första dagen är skolan full med gratis reklamgrejer så som pennor, kalendrar, väskor osv.. Så passa på att ”kitta” dig då.😉