Äntligen!!

Jag ska ha 10 v ledigt nu och ser fram emot kaffe i sängen, sol & bad, lek med vänner och avkoppling!

Startade ledigheten i torsdags kväll hos goa fam lönnqvist och barnen badade som galningar och vi fick underbart god mat!!

20120623-085438.jpg

Midsommarafton startade vi med brännboll med en massa vänner. Jag fick vansinnigt ont i min höft igen så nu kan jag knappt gå. Måste ringa läkaren för nu är jag less på detta.
Så det blev ingen dans runt stången för min del och barnen var inte sugna heller så vi träffades hemma hos fam Björk lite tidigare, lagom till ösregnet. Där satt vi i tältet och lyssnade på smattret.🙂

Midsommardagen bjuder på lek, vas och Bosses burgare hemma hos lönnqvists!! Då samlas alla och har superkul! Kollade vädret och det ska vara uppehåll.🙂

Vad gjorde ni igår? Och har ni ngr roliga semesterplaner??