Nu är det banne mig dags att jag rycker upp mig! Jag är så otroligt trött, men det hjälper ju inte att gå och tänka på det hela tiden. Nä, en annan attityd är vad som behövs tror jag.😉 Nu går jag in i den sista fasen innan sommarlov, så det är bara att köra på allt vad jag orkar, sedan blir det lång vila. Och det ser jag fram emot!

Det har varit mycket den senaste tiden med praktik, skola och inlämningsuppgifter. På det en liten ulltuss som är så vansinnigt gullig, men som kräver sin planering om man säger så. Är väldigt tacksam över all hjälp jag fått av Brynja.

Fattar ni att det är MAJ nästa vecka!!

På måndag ska jag börja jobba igen!

Det ska bli riktigt roligt att jobba några dagar i veckan. Hoppas att jag kan pussla ihop det hela så jag löser skolan också. För nu börjar sista kursen för terminen! Och så jobbar jag ev. hela juni sedan blir det ledigt.

Nu ska Elias, jag och Elton åka till Uddevalla och hämta en bok, sedan ska vi hälsa på pappan på jobbet med tror jag.