Tre veckors praktik har satt sina spår.😉 Nädå, inte så farligt, men eftersom man skaffade en bäbis mitt upp i praktiken har man fått veta att man lever om man säger så.🙂

Elton har varit här hos oss i två veckor imorgon och han ger oss så otroligt mycket glädje! Jag som aldrig skulle ha hund…
Men samtidigt har jag nog åkt på ett magsår på samma gång. Skämt åsido, det har varit ett pusslande den här veckan och min hjärna jobbar på högvarv dygnet runt! Både med att få ihop familjens aktiviteter, mitt heltidsjobb (bara denna sista veckan) och en liten valp. Jag hade faktiskt trott att den lille lurven skulle klara sig ensam någon timma på fm denna veckan, men mitt hjärta kunde inte göra det. Så med mycket hjälp från Brynja (tack!!), lite ledighet från Jocke och en dags frånvara (idag) från min praktik har vi skjutit upp problemet liiite till.😉

Nästa vecka har jag hemma plugg och skrivningar hela veckan, men måste lösa tisdagen då jag ska iväg några timmar för en gestaltande redovisning, så det blir ialla fall mindre kris nästa vecka.

Idag skulle varit min sista dag på praktiken men jag tog en”ledig” dag för att kunna börja med mina uppgifter som ska vara klara på tisdag. Den här kursen har varit minst sagt intensiv! Förra kursen var dölugn och den här 200%. Det märks ofta att vi är en försöksgrupp. Inte bra att vara först ut på en ny utbildning.

Nu ska jag skriva några timmar till och när Alice kommer från skolan får Elias och jag åka och handla för ikväll får vi finbesök. Sigge kommer!!🙂