Japp så har det varit för mig i helgen. I lördags var vi hemma hos Linda på lite fest och sedan var det utgång på i U-a. Jag var inte sugen från början, men det hämtade jag igen. 😉 Det blev en jättehärlig kväll med allt vad en tjejkväll ska innehålla. Dessutom bidrog jag till världens dansunderhållning. David parade ihop mig med en kompis till honom som kunde slänga runt med mig. Jösses! Det var nog länge sedan jag skrattade så mycket!! Idag har jag träningsvärk. 😉

Sitter just nu och kikar runt på nätet efter DOPpresenter. Min fina brorson döps på söndag och jag måste ju hitta bra presenter. Har kikat i både Ua och T-hättan men inte funnit något bra… Men så hittade jag en väldigt trevlig webbutik där jag hittat massor med bra saker! Skoj o stoj heter den.

Idag är Elias hemma med mig. Igen. Nu var det ett tag sedan han var på förskolan. Som tur är har jag kunnat ha honom hemma när det är självstudier, men snart måste han tillbaka till verkligheten igen. Men idag var han lite rosslig så en dag till gör nog kanske gott. Vi ska åka och handla mat, för det ekar i både kyl, frys och skafferi.

