Vilken underbart härlig dag vi har haft idag. Jag har längtat ut sedan jag började skolan för några veckor sedan. Idag har vi varit ute nästan hela dagen.

Började imorse med lekplatsen på simnersröd, sedan åkte Elias och jag till skogen där vi hade det så mysigt. Så härligt att gå så och strosa med varandra och prata om allt möjligt. Få mycket han vet!! Man förvånas städigt över all kunskap.

Sedan hem för att laga mat. Alice med tre kompisar kom från skolan och Elias o jag fick sällskap av Lisa o Ludde så vi gick till lekplatsen. När de åkte klippte jag gräset. Det tar en stund och Elias gick in till Tvn och stängde dörren om sig.
”-jag vill ha lite lugn o ro.”

Nu är jag nyduschad i nyäten och ska åka o fira Brynja som snart fyller 29 år. Snart kommer nog min brorson/dotter ut. Som jag ska mysa!! 🙂

20110916-191209.jpg

20110916-191230.jpg

20110916-191244.jpg

