Idag börjar vi vårt sommarlov.

Vi har avklarat sjukdomar och nu ska alla vara friska heeeela sommaren. 🙂

Elias fick ju någon konstig variant på feber i tisdags em, men efter en natts sömn var han feberfri. Jaja, ska man bli sjuk är ju det en bra variant.

Idag firade vi in sommarlovet med en riktigt god rabarberpaj. Detta är den absolut godaste pajen och så lätt att göra. Jag smälter smöret, grädde och sirap och sedan rör jag i allt det andra. Så man klarar sig undan en massa disk med. 😉 Och den funkar lika bra med äpplen.
Fick lite spontanbesök från goa grannar och efteråt packade jag upp solsängen som jag fick av mamma och pappa för någon vecka sedan. Och så låg vi och vilade, pratade och Elias blev så klart kliad på ryggen. Han är en sådan njutare den killen.

-”Mamma, visst bryr inte de små myrorna sig om små killar väl?”

De har förresten säkert en riktigt härlig tid nu. De är i Indonesien på lilla ön Gili och gottar sig. De åkte igår morse och jag tycker redan att det är så tomt.

