Idag tänkte jag åkt till ua och gått på barnmarknad. (låter som om man kan sälja sina barn där. Hade det varit så hade jag nog sålt en 6 åring för en billig peng. 😉 men såklart får man inte sälja sina barn på marknad i stan. ) Men efter en del bråk med mitt härliga mellanbarn satte jag på mig springskorna och tog mig en tur innan frukost. Och efter bråk och löpning tappade jag lusten för allt, så det blev städning för min del.

Jocke hade match borta mot grästorp , så vi åkte dit tillsammans med mamma o pappa. Linnea ville vara ensam hemma. Hon är så stor nu och vill ha lite ansvar och egentid.

En spännande match med många målchanser från IKO men ingen utdelning förrän i övertid! Då fick de äntligen in bollen. Min man skötte sig mycket bra. 🙂
Så här glad blev Elias när det äntligen blev mål!! Ha gillade verkligen att stå mitt i klacken och dansa och ropa hejjar-ramsor! ”Kom igen nu Jocke!” ropade han.

Såklart är det fotbollskläder som gäller.
Alltid helst.