Nu är jag trött.

Har varit en heldag med hårfix, smink och kaos. Men det var jättekul förutom att jag fick som jag ”önskade” storm och regn. Vad som inte var med i min önskan var att vårt tält som vi skulle byta om i skulle blåsa bort, så vi fick byta om i regn och storm bakom scenen. Då var det kaos. Jag hade mig själv och tre barn att försöka ha koll på, ett helt omöjligt uppdrag kan jag lova. Alla fick hjälpa till så gott det gick. Och de få stackare som trotsade vädret sa att det inte såg ut att vara kaos.  Eller så var de bara snälla. 😉

Tjejerna var visst jätteduktiga och hade posat som aldrig förr. Elias var fantastiskt och fann sig i klädbyten i panik, blå färg i håret och att gå på scenen. Jag var grymt förvånad. Jag trodde aldrig att han skulle göra deet faktiskt.

Hoppas att jag kan få bilder av någon. Flickorna var så fina i håret!

Nu är det läggdags av en trött prins sedan ska jag hem till Jennie och se en tjejfilm. 🙂

